fejs
Nowa baza B2B!

700 000 odbiorców

Promocyjne wysyłki:

100 000 odbiorców - 1800 zł*

*Pierwsze zamówienie 1000 zł !

200 000 odbiorców - 2500 zł

400 000 odbiorców - 4000 zł

700 000 odbiorców - 5000 zł
 

Maksymalnie 2 wysyłki tygodniowo!

Nie znajdziesz lepszej oferty!

kontakt:  kontakt@cmailingowydommediowy.pl

OPENKontakt.com - 130 000 odbiorców

Baza 130 000 zarejestrowanych użytkowników portalu OPENKontakt.com, największej Giełdy Biznes Ofert w Polsce. Użytkownicy podczas rejestracji wyrazili zgodę na otrzymywanie ofert handlowych.Baza z podziałem na różne targety: stanowisko, wiek, płeć, geotarget, branża.. Portal posiada 4 wersje językowe - polską, niemiecką, rosyjską i agnielską. Każda z wersji posiada własną bazę e-mailingową!

SerwisPrawa.pl - B2C - 160 000 odbiorców

Baza B2C - 300 000 odbiorców.  Grupa SerwisPrawa.pl  – specjalistyczne portale internetowe z kategorii Biznes, Finanse, Prawo, Edukacja, skupiające użytkowników z targetu osób fizycznych, firm i przedsiębiorców, specjalistów z branż finansowych, prawników, studentów prawa i aplikantów. Portale w/w grupy generują miesięcznie około 2 mln odsłon.
Użytkownicy serwisów mogą skorzystać z możliwości przeglądania bezpłatnych artykułów, korzystania z baz wzorów dokumentów, baz KRS, baz prawników jak również zasięgnąć porad prawnych online.
Portale wchodzące w skład grupy SerwisPrawa.pl: inBank.pl, TwojBiznes24.pl, LegalNews24.pl, sPrawnik.pl, LegalClick.pl.

 

Grupa SerwisPrawa.pl - B2B -  160 000 odbiorców

Baza B2B - 160 000 odbiorców.  Grupa SerwisPrawa.pl specjalistyczne portale internetowe z kategorii Biznes, Finanse, Prawo, Edukacja, skupiające użytkowników z targetu osób fizycznych, firm i przedsiębiorców, specjalistów z branż finansowych, prawników, studentów prawa i aplikantów. Portale w/w grupy generują miesięcznie około 2 000 000 odsłon.
Użytkownicy serwisów mogą skorzystać z możliwości przeglądania bezpłatnych artykułów, korzystania z baz wzorów dokumentów, baz KRS, baz prawników jak również zasięgnąć porad prawnych online.
Portale wchodzące w skład grupy SerwisPrawa.pl: inBank.pl, TwojBiznes24.pl, LegalNews24.pl, sPrawnik.pl, LegalClick.pl.

 

Biznes-klasa.pl - 128 000 odbiorców

Baza portalu Biznes-klasa.pl. Baza liczy 128 000 odbiorców! 
Portal społecznościowy skupiający przedsiębiorców. Celem portalu było pomaganie firmom w kontaktach biznesowych. Nie od dziś wiadomo, że po znajomościach łatwiej jest rozwijać interesy. Użytkownicy portalu tworzą swój profil nawiązują znajomości. Im więcej mamy znajomych, tym łatwiej jest o znajomości - praktycznie wszędzie. Odbiorcy wyrazili zgodę na otrzymywanie wiadomości podczas rejestracji. 
 

OPENKontakt.com - wersja anglojęzyczna - 27 500 odbiorców

OPENKontakt.com - wersja anglojęzyczna.
Baza liczy 27 500 odbiorców! Użytkownicy podczas rejestracji wyrazili zgodę na otrzymywanie ofert handlowych.

OPENKontakt.com - wersja niemieckojęzyczna - 20 050 odbiorców

OPENKontakt.com - wersja niemieckojęzyczna.
Baza liczy 20 050 odbiorców! Użytkownicy podczas rejestracji wyrazili zgodę na otrzymywanie ofert handlowych.

 

OPENKontakt.com - wersja rosyjskojęzyczna - 240 200 odbiorców

OPENKontakt.com - wersja rosyjskojęzyczna.
Baza liczy 240 200 odbiorców! Użytkownicy podczas rejestracji wyrazili zgodę na otrzymywanie ofert handlowych.

i-apteka.pl - 42 000 odbiorców

Baza 42 000 klientów apteki internetowejj i-apteka.pl. Branża: medycyna / zdrowie. 
Baza e-mailingowa głównie klineci sklepu, osoby dobrze zarabiajace, w dużej części osoby młode, świadome tematu zdrowego trybu życia. 

R1NG.pl - 170 000 odbiorców

Baza użytkowników - R1ng.pl - 170 000 rekordów. Teleturnieje online. Platforma rozrywkowa z turniejami wiedzowymi i grami zręcznościowymi online. Serwis umożliwia rywalizację pomiędzy użytkownikami o prawdziwie pieniądze oraz nagrody. Cenna baza, zawiera użytkowników, którzy faktycznie płacą w Internecie i są gotowi wydawać pieniądze na inne sprawy niż podstawowe potrzeby – np. rozrywkę.Osoby zainteresowane grami online, poszukujące rozrywki w internecie.
Targetowanie: wiek, płeć, miejscowość

Inspiro.pl - 130 000 odbiorców

Baza użytkowników Inspiro.pl - 130 000 rekordów. Użytkownicy komunikatora na telefony komórkowe Inspiro.pl. Część użytkowników pobrała komunikator odpłatnie, poprzez SMS Premium = jest bardziej skłonna do płacenia w Internecie tą metodą. Głównie osoby młode z dużych miast, lubiące nowinki techniczne, rozrywkę, społeczności. Bazwa zawiera również numery telefonów. Dane: wiek, płeć, telefon, adres email, kod pocztowy, miasto. Targetowanie: wiek, płeć, miejscowość

Slubowisko.pl  - 20 000 odbiorców

Slubowisko.pl - 20 000 odbiorców. Bazę tworzą użytkownicy, którzy przygotowują się do ślubu i wesela. W większości są to kobiety zainteresowane najnowszymi trendami, poszukujące inspiracji do zorganizowania własnego ślubu i wesela. 
Użytkownicy to również ludzie po ślubie, wstępujący w nowe życie i planujące powiększenie rodziny. 

Architekci.pl - 6880 odbiorców

Baza portalu Architekci.pl. Baza 5050 adresów mailowych do pracowni architektonicznych i 1830 adresów mailowych do studentów achitektury i budownictwa.

Dieta.pl - 155 732 użytkowników

Baza portalu Dieta.pl - 155 732 użytkowników. Użytkownicy zainteresowani zdrowym stylem życia, dietą, aktywnością fizyczną, sprzętem sportowym, odchudzający się, przeważają kobiety w wieku 16-40 lat. Branża: dietetyka, fitness, zdrowie i uroda, sex, psychologia odchudzania, dla mamy, diety, suplementy

Loveit.pl - 54 000

Baza użytkowników portalu Love.it. Baza to młode kobiety w wieku 13-19 lat. Wielkość bazy 54 000 odbiorców.

Podatki.biz - 490 200 odbiorców

Baza portalu Podatki.biz - 490 200 odbiorców. Baza o szerokiej tematyce podatkowej. Z portalu korzystają przesiębiorcy różnych branż - usług, produkcji, handlu. Przedstawiciele wolnych zawodów: księgowość i finanse, zarządzanie, prawo, medycyna, budownictwo i inne. Pracownicy różnych szczebli, studenci, uczniowie. Baza posiada szerokie możliwości dodatkowego targetowania - płeć, wiek, wielkość miasta, forma opodatkowania, województwa, profil zawodowy, VAT 7, CIT, targetowanie behawioralne itp. 

Comperia.pl - 105 000 odbiorców.

Baza portalu Comperia.pl - 105 000 odbiorców. To pierwsza w Polsce porównywarka finansowa. Portal zawiera sekcje tematyczne: kredyty, lokaty i inwestycje, konta osobiste i karty kredytowe.
Odbiorcy to osoby zainteresowane głównie kredytami hipotecznymi, kredytami gotówkowymi, samochodowymi i innymi produkatami finansowymi.  80% odbiorców bazy stanowią mężczyźni. 

Money.pl - 334 258 odbiorców

Baza Money.pl - 334 258 odbiorców. Największy polski portal finansowy i zarazem największe medium biznesowe w kraju.
Money.pl to największe wyspecjalizowane medium ekonomiczne w Polsce, nadal powiększające grono swoich Czytelników. Codziennie odwiedzają portal setki tysięcy Internautów w poszukiwaniu rzetelnych i profesjonalnych informacji ze świata gospodarki, ekonomii i finansów. Money.pl to jedna z pierwszych prawdziwych redakcji internetowych w Polsce, a dziś najbardziej opiniotwórcze medium internetowe według raportów Instytutu Monitorowania Mediów. 

 

Favore.pl - 192 889 odbiorców

Baza Favore.pl - 192 889 odbiorców. Internetowa platforma komunikacji dla usługodawców oraz ich klientów.
Portal prezentuje innowacyjne podejście do handlu usługami w internecie, pozwala usługodawcom efektywnie prezentować swoje oferty, a klientom łatwo znajdować szukane usługi.

E-prawnik.pl - 59 011 odbiorców

Baza e-prawnik.pl -  59 011 odbiorców. Serwis jest największym w kraju portalem prawnym. Oferuje pomoc prawną klientom indywidualnym oraz małym i średnim przedsiębiorcom.

Platine.pl - 2 511 odbiorców

Baza Platine.pl - 2 511 odbiorców. Jeden z serwisów lifestyle'owych Grupy Money.pl. Platine to portal o luksusie, który zainteresuje zarówno osoby wymagające i bardzo dobrze zarabiające, jak i dopiero aspirujących do tej grupy. W serwisie każdy koneser luksusu znajdzie inspirację i pomysły na to, jak wydać duże pieniądze.

MenStream.pl - 5 848 odbiorców

Baza MenStream.pl - 5 848 odbiorców. Portal z kategorii Styl życia, dedykowany mężczyznom. Na tle konkurencji wyróżniają go przede wszystkim wywiady z interesującymi ludźmi – mężczyznami o niebanalnych pasjach, autorytetami z męskiego świata.  Czytelnikami są dobrze zarabiający, wykształceni i nowocześni mężczyźni, którzy interesują się kulturą i trendami. Są aktywni i nie lubią tracić czasu. 

iWoman.pl - 24 968 odbiorców

Baza iWoman.pl - 24 968 odbiorców. Pierwszy portal lifestyle'owy Grupy Money.pl, skierowany do aktywnych, nowoczesnych i niezależnych kobiet. Jest to unikalny magazyn wypełniony autorskimi treściami i komentarzami do bieżących, interesujących szczególnie kobiety tematów. iWoman.pl to portal dla kobiet, które stale poszukują nowych dróg rozwoju i samodoskonalenia.

Grupa Money - 581 420 odbiorców

Grupa Money - Portale społecznie zaangażowane, opiniotwórcze, najczęściej cytowane wśród wszystkich serwisów biznesowych.
Baza liczy 581 420 odbiorców.  Money.pl to największy polski portal finansowy i zarazem największe medium biznesowe w naszym kraju. Polski portal z poradami prawnym e-Prawnik.pl, serwis z ofertami usługodawców, Favore.pl i inne.. W skład Grupy Money wchodzą także serwisy lifestyle'owe klasy premium.

MiastoDzieci.pl - 86 000

Miastodzieci.pl - 86 000 odbiorców. Serwis dla rodziców tworzony przez rodziców. To miejsce dla szukających informacji na temat możliwości aktywnego spędzania czasu z dziećmi, zajęć pozalekcyjnych, gier i zabaw oraz informacji kulturalnych dla dzieci z całej Polski. Baza rodziców dzieci, przede wszystkim rodziny 4 osobowe z dziećmi w wieku 2-12 lat, głównie z dużych miast. 

Mobime.pl - 1 100 000 odbiorców

Baza Mobime.pl -  1 100 000 odbiorców. Baza budowana dynamicznie dzięki uczciwej komunikacji z internautą i korzystnym ofertom promocyjnymi. Możliwości targetowania: płeć, wiek, geotarget, zainteresowania. 
Dostępna baza SMS - 1 300 000 unikatowych odbiorców. 
 

Dzidziusiowo.pl - 10 000 odbiorców

Baza Dzidziusiowo.pl - 10 000 odbiorców. Kobiety w ciąży oraz matki małych dzieci (do 5 roku życia). Baza portalu to porady dla rodziców - od planowania rodziny do wychowania dzieci. Ponadto zdrowie i uroda, rodzinne forum i strefa specjalnie dla taty - to wszystko znajdziesz w portalu parentingowym Dzidziusiowo.

DarkMachine.pl - 313 000 odbiorców

DarkMachine.pl - 313 000 odbiorców. To użytkownicy forum wielotematycznego obu płci w wieku od 15 do 60 lat interesujący się nowościami w dziedzinie filmów gier, muzyki

Prezone.pl - 140 000 odbiorców

Baza użytkowników - Prezone.pl - 140 000 odbiorców. Baza użytkowników forum wielotematycznego obu płci w wieku od 15 do 60 lat. Użytkownicy z zainteresowaniem: nowościami w dziedzinie filmów gier, muzyki

Warezik.eu  - 177 000 odbiorców

Baza forum tematycznego - Warezik.eu - 177 000 odbiorców. To użytkownicy forum wielotematycznego interesujący się nowościami w dziedzinie filmów gier, muzyki. 

Vorek.pl - 58 000 odbiorców

Baza Vorek.pl - 58 000 odbiorców. Użytkownicy portalu interesujący się nowościami w dziedzinie filmów gier,muzyki. Możliwe targetowanie po płci, wieku. 

p2m.com.pl - 115 000 odbiorców

Baza p2m.com.pl - 115 000 odbiorców. Forum skupiające użytkowników zainteresowanych tematyką technologii p2m

Great-Stuff.pl - 50 000 odbiorców

Baza forum wielotematycznego licząca 50 000 odbiorców. Użytkownicy zainteresowani głównie nowościami w branży IT, sprzętem, programami itp, oraz innimi dziedzinami. 

Bluewarez.pl - 63 000 odbiorców

Baza 63 000 użytkowników forum tematycznego z zainteresowaniami: gry, filmy, muzyka, gms, programy, e-booki. 
Osoby w wielu 15-60 lat. 

Especiales.eu - 32 000 odbiorców

Baza 32 000 użytkowników forum tematycznego. Zainteresowania głównie: filmy, seriale, gry na konsole, audiobooki, czasopisma, książki, tutoriale, oprogramowanie, sport i inne. 

N-Stars.pl - 12 900 odbiorców

N-Stars.pl - 12 900 odbiorców. Użytkownicy serwisu interesują się najnowszymi trendami w muzyce klubowej.

Baza 300 000 mam dzieci w różnym wieku !

Baza 300 000 odbiorców. Największa w Polsce baza młodych rodzin z dziećmi. Adresy młodych kobiet, które posiadają min. 1 dziecko w rodzinie. Baza ze zgodą na otrzymywanie ofert handlowych, zgłoszona do GIODO.  Baza posiada szerokie możliwości targetowania. 
Możliwość targetowania po wieku dziecka: 0-3 lat, 3-6 lat, 6+ oraz po wieku matki. 

Baza Inwestycje.pl - 50 000 odbiorców

Baza Inwestycje.pl - 50 000 odbiorców. Finansowa/Inwestycyjna baza b2b posiadająca możliwości targetowania po stanowiskach. Niezależny portal finansowo - gospodarczy, jeden z największych portali finansowych w Polsce. Skierowany jest do biznesmenów,managerów, specjalistów, kadry zarządzającej, inwestorów indywidualnych oraz wszystkich szuk ających pełnej wiedzy na temat możliwości inwestowania pieniędzy.
Użytkownikami serwisu są top menedżerowie, dyrektorzy zarządzający, właściciele firm, inwestorzy indywidualni.

Baza AJO.pl - 460 000 odbiorców

Baza 460 000 odbiorców. Baza społecznościowa -  platforma komunikacyjna. Użytkownicy zainteresowani grami, filmem, muzyką.

Baza Gram24.pl - 243 000 odbiorców

Baza Gram24.pl - 243 000 odbiorców.  Forum społecznościowe skupiające fanów gier. Dodatkowo fanów programów, muzyki, filmu... 

Neobazy - Baza B2B -  743 000 odbiorców

Baza polskich firm, jedna z najlepszych na rynku!
Dane pochodzą ze źródeł ogólnodostępnych takich jak KRS, CEIDG, strony firmowe i google oraz bezpośrednio ze stron przedsiębiorstw, są aktualizowane przez aktualizacje mailingowe i telefoniczne. Baza stale wzbogacana o nowe możliwości targetowania.

Baza Tibia.net.pl - 380 000 odbiorców

Tibia.net.pl - 380 000 odbiorców. Forum społecznościowe skupiające fanów popularnej gry Tibia.

NeoBazy.pl - baza B2C - 926 000 odbiorców

Baza konsumencka, pochodząca z witryn konkursowych oraz ankiet.
Użytkownicy mocno zorientowani w środowisku internetowym, aktywni, łatwo wchodzący w interakcje, chętni na zakupy online, zniżki, rabaty.